i mitt liv måste det finnas hundar. så de så.

Så mycket värme, så mycket kärlek mina hundar har gett mig i hela mitt liv...
Varje natt, varje dag sen jag föddes har jag haft en hund i min närhet.

I förrgår  såg vi Marley & Me här i kollektivet.En oerhört tråkig film men tycker att den slutade med ett bra budskap. Kunde dock ha kortat ner den en aning.

Här kommer slutcitatet ur filmen som stämmer så bra överens om mitt liv å mina hundar som har fyllt upp det.. Som betyder å har betytt så oerhört mycket i mitt liv. Tack Tina, Bruna, Fanny, Beacon, Lilly, Maja, Strumpan, Myran å Sigge..
 


"A dog has no use for fancy cars or big homes or designer clothes.Status symbol means nothing to them. A waterlogged stick will do just fine. A dog judges others not by their color or creed or class but by who they are inside. A dog doesn't care if you are rich or poor, educated or illiterate, clever or dull. Give him your heart and he will give you his. It was really quite simple, and yet we humans, so much wiser and more sophisticated, have always had trouble figuring out what really counts and what does not."
- John Grogan

Jag grät som en liten bäbis i slutet eftersom det påminde så mycket om alla hundar jag förlorat å hur ont det har gjort.

En hund blir som en del av familjen. Som en familjemedlem..

Å alla som känner mig vet hur viktigt hundar har varit för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback