tatuering.

Inom en mycket snar framtid så kommer jag att lägga mig hos en tatuerare och bli märkt för livet.
Har två tatueringar inbestämda. Har gått och klurat i många år nu vad jag vill ha på min kropp.
Nu, en mycket bra period i mitt liv och ja nu vet jag säkert vad jag vill göra.
Så, ser mest framemot det. Väntetiden är dock en del. Å ja vill göra dom hos ett proffs :)! Once in a lifetime lixom.
Vad det blir håller jag hemligt sålänge.

Men, innan så har jag sagt att jag ska gå ner 5 kg.
Å sakta men säkert tar ja mig neråt iallafall.

Annars så står morrondagen helt oklar. Ska jag stanna i Trondheim två veckor nu. Söka ett jobb och jobba två veckor. Eller ska jag åka hem. Vila å bara inte göra nått å sen åka hem första veckan i juli? Måste ta beslut ikväll iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback