okej, flytta alla till en plats tack!

Har just haft en kanoners kväll då Hanna min kära vän bjöd mig på dundergod midda. Lax, sallad, potatis å romsås! Hur lyxigt som helst! Efteråt så var ja å lillebror å såg nya Terminator. Ja tyckte den va bra :)! Så den rekomenderas.

Annars så är ja lite småirriterad. Irriterad på varför man inte kan ha alla sina vänner samlade på en å samma plats å då just precis där jag är :)!

Det är jobbigt. Jobbigt för att jag är en vilsen själ å då vill ja ha mina nära vänner nära mig. För då känner jag mig inte lika vilsen. Trondheim i all ära. Världens finaste å bästa stad. Men, så långt från mina hemtrakter..
Buhuu.



(Var tvungen sno denna fina bild på Hanna å LillWilma, fist är dom fina :))
Imorron blir det tåg 14h mot trondheim!
Men ja ska få träffa Stinisen å Monica!!!! Jaaaa!
Nattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback