Vi har otur..

Känns lite jobbigt att jag blev avsnodd min telefon igår kväll :S.
Som tur är så har jag med mig min gamla Samsung som får duga tills jag hittar mig ett jobb.
Känns bara drygt nu att jag förlorat både kameran och mobilen på kort tid :(!

Iallafall så har jag fixat så att jag har kvar mitt gamla norska nummer.. kostade dock 200nkr men tyckte det va värt det. Eftersom att jag skrivit detta nummer i alla cvn å gillade numret. Sen har alla vi som bor här varit ner på stan å kikat lite. Sen även hjälpt Kristina (våran förra sambo) att flytta lite saker tills sin nya lägenhet. För hjälpen ville hon bjuda oss på var sin öl ikväll. Men, vi va duktiga och tackade nej denna gången. Vi har som sagt inte så mycket pengar å vill inte heller spendera nu när vi inte har någon som helst aning om när vi kommer få in mer pengar :S. Tungt.

Annars så har Stinas dator pajjat. Förhoppningsvis så får hon den att fungera imorron annars så kommer hom nog måste åka hem till Hammarstrand å få experthjälp. Känns som otursdag idag alltså. Enda som saknas nu är att min dator oxå skulle pajja nu.

Tänkte somna till ett avsnitt gossip girl nu.
Avslutar med en bild från gårdagens promenad.


natti natt nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback