Om jag kunde drömma

Har inte läst ut en bok på flera år. Men nu är jag på god väg.. tror jag kommer ta mig igenom denna.
Eftersom jag blev totalt förälskad i Twilight så var jag såklart tvungen att läsa böckerna.. så köpte första boken "Om jag kunde drömma" sen fick jag dom två senare böckerna i julklapp.

Så jag har det jag gör framöver. Började idag och bok nummer ett verkar kanonbra.

Har som sagt ingen kamera nu som fungerar så lär bli lite bilder nu. Ska försöka låna Stinas kamera så gått som det går.

Ikväll har våran norska sambo Christian flyttat in hos oss och han verkar trevlig och bra så tror detta kommer bli kanonbra. Det hoppas jag iallafall. Detta ska bli välidgt intressant bo i kollektiv såhär.

Tänkte bjussa på n ågra bilder iallafall.. hittade skivorna från Australien just innan jag åkte hit. Å guuuuuud va jag längtar tillbaka. Norge är bra men inget kan slå Australien.






ja nog var det allt härliga tider de där.. Eller hur Jessica?

Kommentarer
Postat av: Jesspess

Mnå! Börjar ju inte precis längta mindre nu.. Varje år jan-mars har jag fruktansvärda abstinensbesvär. Bästa tiden i livet det där, helt klart. ;) puss.

2009-01-10 @ 22:32:50
Postat av: Veronica

Hörredu, dom dära bilderna såg väldigt härliga ut, bara sand och himmel, härlig vinkel! Jag skulle göra vad som hellest (nästan) för att åka till Australien faktiskt, eller brasilien. Uppleva lite solsemester, har ju aldrig gjort något sånt. Går det bra med truckkortet då? Hoppas ni finner på något jobb snart igen...! =) Kramar / Veronica

Vad gör Ulrika nu för tiden förresten?! :P

2009-01-15 @ 14:39:03
URL: http://veronicabsl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback