Nu är jag i Trondheim..

Ååååå.. äntligen tillbaka till favvo staden med favvo Stina! Känns hur bra som helst. Behövs bara ett jobb nu..
Lägenheten är fin å vi ska pynta den ännu finare :P! Så imorron blir det storstädning å sen ska ja på ikea å shoppa lite pynt till mitt rum å till de övriga.

Min kamera har ju pajjat å ja ska köpa en ny såsmåningom när pengarnar rullar in. Så tråkigt ja inte kan lägga upp nå bilder på lägenheten än. Men det kommer.

Funderar sen oxå på att börja spela wow igen.. min gubbe är level 55 nu men skulle gärna se den bli level 80..

Känns rikigt bra nu å jag ser framemot morrondagen med dunder å brak. Då ska vi fortsätta fixa till lägenheten sen måste vi börja söka oss ett fin fint jobb oxå!

Tack för ida å gonatt!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Heeej!

Vad roligt att lägenheten är så fin, saknar dej redan, men vi ses ju ganska snart igen.

Håller tummarna på att du hittar ett jobb fort och att du kommmer tjäna en massa pengar ;)

Hare bra så hörs vi!

Kramar i massor / Hanna

2009-01-06 @ 09:17:52
URL: http://hannaguldfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback