Lite frågor om 2008

Bättre sent än aldrig. Här kommer lite frågor..

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Väldigt mycket, tog dycert å hittade nemo och alla hans vänner och ovänner..
Flyttade till Trondheim med Stina.

Höll du några av dina nyårslöften?
Nej det gjorde jag inte. Planen va gå ner några kilo men he gick int så bra :(. Få bli iår iställe.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja. Stina fick en dotter Tilda :)

Dog någon som stod dig nära?
Nej, vilket jag är tacksam för.

Vilka länder besökte du?
Thailand och Malaysia + Norge då 

Är det något du saknat år 2008 som du vill ha år 2009?
En varm fam att somna i.. börjar bli lite småless på Trulle.

Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Inget speciellt datum faktikst..

Vad var din största framgång 2008?
Att jag tog mig ur krisen jag hade och att jag mår bra nu. 

Största misstaget?
Var nog att jag inte va stark nog att tänka på mitt bästa när jag flyttade tillbaka till Skellefte.

Har du varit sjuk eller skadat dig?

Jag åkte ju på helvetetsmatförgiftning i Thailand vilket gjorde grymt ont. Sen har jag ju ärret på min hand efter våran pulkåkning i trappan där. :S

Bästa köpet?
Oj va svårt. Har köpt så mycket. Men måste nog säga min gröna we jacka.

Vad spenderade du mest pengar på?
Lätt kläder och alkohol.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Trondheim, Stina, familjen, dykning å att jag insett att jag har världens finaste vänner. :D

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
haha.. första låten som tyvärr kommer upp i huvudet är..
Maskinen-Våldtäcksmän så må ju säga de.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Måste tyvärr säga att det var ett ledsamt år. Men slutade väldigt glatt :D

Vad önskar du att du gjort mer?
Tog hand om mig själv. Tränat.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Brydde mig om onödiga saker..

Hur tillbringade du julen?
Jobbade på Ica på dagen. Sen hem till familjen å åt gomat å mös. Avslutades med film hos Sebastian.

Blev du kär i år?
Nej, inte kär. Men känslor fick jag för en person..

Favoritprogram på TV?
Ser knappt tv. Men Gossipgirl.. fast då laddar ja ju ner det.

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hatar inte någon vad jag kan komma på.

Bästa boken du läste i år?
Har inte tagit mig igenom en enda bok. Men ska bli ändring på det nu.

Årets bästa film?
Självklart Twilight-

Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Jag shoppade lite å sen åt jag middag på tatung med Ica tjejerna :)

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Gjorde många dåliga val ibland som gjorde mig ledsen som jag ångrar nu. M

Vad fick dig att må bra?
Flytten till Trondheim å alla mina vänner

Vilken kändis var du mest sugen på?
Lätt Robert Pattison som spelar Edward Cullen i Twilight.


Vem saknade du?
Mina vänner som bor överallt men inte i Trondheim.

De bästa nya människorna du träffade?

Hmm.. måste nog vara alla jag lärt känna här i Trondheim.


Där komme de lite frågor..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback