Korv för hela slanten.

Då var vår tredje dag avklarad.
Skönt.
Det går fint på nya jobbet. Men, jag å Stina är ju speciallister på fabriksjobb nu så inga konstigheter alls. Vi packar salamikorv å specke skinka å tempot är inte det högsta precis.
Helt ok jobb som alla klarar av. Å inte det jobbigaste precis. Men det funkar.

Fick just ett sms så jag ska på crash imorron å prata om min fortsatta karriär där. Han ville jag skulle fortsätta jobba där iallafall så få se hur mycket jobb det kommer å bli. Vill ju ha nån helg fri oxå.
Här kommer lite bilder från mina tidigare fabriksjobb. Man är ju så grymt vacker.. ..
Nidar å choklad..





och krabbor på Hitra..


Nu ska jag hjälpa vår noske sambo å göra en svensk partyskiva inför hans helg i Åre :)! Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback