Härliga söndag..

Vilken härlig dag.
Vaknade rätt sent idag efter en sen jobbarnatt. Som gick väldigt väldigt bra. Kul på nått vis.

Min snälla sambo Christian har fixat längdskidor till mig som jag fick låna idag när vi var ut på en ca två timmar lång skidtur här i Trondheim.

Oerhört skönt var det. Vi åkte uppe bland bergen å härligt väder var det. Synd bara jag inte har nån kamera..

Sen när jag kom hem å var riktigt hungrig så hade Stina lagat middag åt mig. Kunde inte bli bättre.
Kvällen har avslutats med chips å godis framför Kopps.

Imorron börjar våra nya liv här i lägenheten..
Nyttigt å duktiga ska vi vara allihopen. Å min motivation är på topp.

Sen börjar nyjobbet imorron oxå. Ska bli mycket spännade.
Tror det ska gå bra.
Nu är ja grymt trött. Men kommer mer uppdatering imorron. Natti natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback