Gott och blandat från 2008






Märkte att jag hade typ 100 bilder till jag gärna skulle vilja ladda upp från min tid i Trondheim. Men ni som följt min blogg har ju de mesta med där! Kan tillängna ett annat inlägg enkom åt de.

Nu är det 2009. Nytt år = nya möjligheter

Ska se till göra detta året till det bästa. Å det kommer jag å Stina se till att det kommer bli oxå!

Sen sa jag till min bror att jag ska ge han 1000kr om jag inte väger ca 53kg nästa gång ja kommer tillbaka till Skellefte. Så nu ska he liggas i å denna gången ska ja lyckas :)! Plus, att jag ska se till att tänka mer på mig själv å inte vara snäll på fel sätt :D!

Glad fortsättning på året nu.

4 dar kvar nu Stina...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback