Gomorron Trondheim..

Första dagen på länge jag är uppe klockan 08.00 :D! Skönt.
Ja å Stina har planerat in en promenad.. ska bli skönt.. I kylan såhär..

Igår kom dom sista av våra sambosar hit. Ett par från Lule. Evelina och Fredrik. Dom verkar schysta å bra så det kommer bli toppen.. Lär nog dock bli lite omfördelning av rum under dagen. Så få se om ja få flytta på mig... Hope not :S.

Fick lite bilder av Tina igår från förra helgens festligheter så tänkte dela med mig lite.
Alltid kul med bilder. Å lite förvånadsvärt så har jag lockat håret en del :)!



Tur man har kul här i Trondheim iallafall :D!

Kallt här idag dock -10 grader.. Brrrrr.. så täckisarna ska på. Jajjemänsan!
Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback