Fixa å trixa..

Herremin gud. Tar aldrig slut å göra här i lägenheten..
Dom som bodde här före oss har inte städat någonting alls efter sig så vi har varit tvungen å städa ut ur lägenheten från grund och botten.

Kallt är det. Men vi försöker elda värmeljus å kör nästan max på elementen.
Vill pynta en massa i mitt rum här. Men, har inte så mycket pengar å har ingen aning om när jag kommer få min nästa lön så. Sparar det tills jag har ett humm och när nästa inkomst kommer.

Jag och Stina har gått ner på stan. Kollat lite på second hand affärer efter nå fina möbler men hittar inget som passar :(! Mitt stora problem dock är att jag vill hitta mig en matta och en duk för ett hyffsat bra pris som är någotsånär fin.

Men det kommer väl. Har köpt en söt nalle som jag har hängt över mitt rum och ska skriva Marielles rum över.
Såhär ser rummet ut för tillfället iallafall..

Skulle lätt behöva piffas upp en del. Men det kommer..

Vi har även just gått till närmaste mataffär och den ligger max 5min gångavstånd härifrån. Superbra.

Har även skickat iväg lite jobbansökningar till barer här i Trondheim! Så kanske blir blanda drinkar här näst.
Tjing sålänge..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback