Älskar er Skellefte Aik..

Befann mig igår i Skellefteå Kraft Arena när Skellefte vann med 7-1 mot Lule.
Hur grymt var inte det kan ni tro.Mest skönt. Men också välbehövligt å känns som ja inte kunde ha avsluttat min vistelse i Skellefte på bättre sätt..
Helt sant är att Skellefte var såååå kungar igår. Va en fröjd få se dom utklassa Lule på detta viset.

Tråkigt dock att Marttinen åkte på en ordentlig smäll å blir borta minst en månad.



Men tack för att ni var bäst igår helt enkelt. Kan leva på den matchen ett väldigt bra tag nu!

Idag styr jag kosan mott Arvidsjaur å imorron är jag i Trondheim!

Kommentarer
Postat av: Anna

hejhej! glömde du nåra vantar hos mig då du var här?! bruna tumvantar! hoppas att resan går bra och att du får det lika bra som sist i norge=) kramar

2009-01-04 @ 16:41:27
URL: http://annabergstrom1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback