Älskade sönda..

Idag har jag å två av mina sambos Evelina och Fredrik varit ute på en långpromenad på ca 2 1/2h. Gått omkring å kollat på alla dessa fina å underliga hus som finns i denna stad. Verkligen intressant och trevligt!

Sen så har Stina åkt till Sverige för att fixa till sin dator som pajjat. Så håller tummarna att den ska gå fixa så hon kommer tillbaka imorron. Saknar henne redan faktikst.

Blev en trevlig kväll igår som alltid. Spelade spel å sen gick vi på crash. Nästan lite väl mycket folk dock..
Tycker det är tråkigt nu när jag inte har någon kamera så jag inte kan ta så mycket kort. Men, jag har fått ta del av Tinas bilder så här kommer dom.




Kommentarer
Postat av: stina

men haha vad jag ser FULL ut!! hhahahaha

2009-01-18 @ 19:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback