Underbara dag.

Idag är en sån dag då man förstår varför man lever..

Skulle ut å gå imorse i kanonvädret... Men så vaknade Christian å bjöd mig ut på skidtur..
Solen sken å vädret kunde inte bli mer perfekt...
Han har besök av en spansk kompis som för andra gången i sitt liv stod på skider idag. Kul se, ja fick mig ett gott skratt i allafall. Vi grillade pölsa å marchmellows. Götta.

Här kommer lite bilder från turen idag..





En bra slut på veckan.. mindre bra att jag avslutat min vecka med mycket chips, godis och skräpmat.
Så, tror denna vecka får vara en paus i min viktnedgång.
Nya tag nästa vecka då :)!
Vi ska avsluta söndagen med en tur upp till tårnet å äta middag. Myys.


Kommentarer
Postat av: Gustaf

Nice med langdskidor:)! Glom inte vasaloppet i mars, inget snack det ar bara att kora. jag hade latt gjort det om jag hade sno att trana pa;) Haa det godis

2009-02-17 @ 11:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback