Tisdag och ännu krasligare..

Jag som skrytit över hur bra immunförsvar ja har.. men nu börjar ja å tvivla.
Halsen har börjat ge med sig endel. Men nu har allt flyttat sig mellan näsa å skalle å allt ligger å trycker. Ont, pain.
Synd om mig.
Självklart inte så värst ont att jag måste vara hemma från jobbe. Men he ha vare jobbigt å jobba.. allt blir sååå mycke tyngre när inte kroppen hänger med i tempot .:(!
Vi har iallafall fått oss hörselkåpor nu så vi kan lyssna på musik. Jihoolihoooo :)! De e najs d.

För överigt så har månda passerat å igår var det vägning igen för min del. Denna vecka hade jag lyckats ta mig ner 1kg :)! Min plan håller än och på två veckor har jag lyckats med 3,2kg. Det är duktigt!
Ska fortsätta i samma stil med ca 1kg nergång i veckan.. å jag hoppas det ska lyckas.

Sen har jag glömt berätta att vi nu bara är tre stycken kvar här på Båhusgate 5. Fredrik åkte hem igår..
Så, nu måste vi hitta nån ny trevlig prick som ska ta han och Evelinas plats. Men förhoppningsvis ska det inte vara några problem. Man vill ju bara inte ha in vem-som-helst.

Ikväll blir det fortsätta å kurera mig lite.. med film å midda. Måste se till å bli frisk nu innan torsda för kommer bli två jobbiga dagar med jobb på både Grilsta å Crash. Men he ska gå bra.

Ja vill klippa mig å färga mitt hår. Känner mig inte alls så värst fin faktikst :S! Men när pengarna kommer så kommer det oxå..


Så mörkt hår vill ja ha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback