Söndag å krasslig

Tycker det är jättetrist blogga utan bilder.
En bild gör det hela mycket roligare.

Iallafall så for vi ut på en liten tur igår. En liten promenix i skogen å det va härligt som alltid.
Sen på kvällen åkte vi till Camilla och Carro å åt lite snacks å såg melodifestivalen,..
Emilia och Alcazar gick vidare. Ärligt så tyckte jag inte det spelade så stor roll eftersom jag inte tyckter att nått av bidragen var speciellt bra. Men Emilia är ju världens charmtroll så hon var värd det bara för att hon är så himla söt.
Sen åkte jag å jobbade på Crash å dom andra tjejerna kom oxå på Crash fast i lite mer festligare tillstånd.

Idag har jag inte gjort någonting speicellt. Jag ser mig själv faktikst som sjuk idag. Har så grymt seg kropp och en förbaskande stickig hals som gör ont. Så, jag har druckit sådär 5 stora koppar te för att bedöva halsen. Sen har jag varit ner på bunnpris i snövädret å handlat toapapper.
Sen har jag läst en hel massa om olika kurser å program som jag kan tänkas studera till hösten..
Få se vad jag kommer hoppa på. Är väldigt väldigt kluven :/.

Imorron är det en ny dag å då tar jag nya tag. Å förhoppningsvis så har min kropp lyckas putta ut alla bakterier så jag kan orka göra en massa kul :)!

Nu ska jag somna till en film hade jag tänkt, å en kopp te :D!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback