Pank är inge kul.

Jag har inga pengar å nu är det helg.
Eftersom det är rätt dyrt här i Norge och vi har varit tvugna att betala deposition å en hel massa plus att vi inte får någon ln denna månad. Så har jag inte mycket pengar att röra mig med denna månad.
Det känns skit.
För jag skulle behöva färga och klippa mitt hår. Det är väldigt väldigt risigt.
Skulle även vilja köpa mig en ny karmera så jag kan fota igen. :S! Trist inte ha någon kamera för blir lite bilder i bloggen oxå. Men det kommer..
Vad sker i helgen då?
Ikväll vette klån va vi ska hitta på.. vi har ju tyärr inga kanaler på våran tv så kan inte kika på lets dance :(!
Kommer en roligare uppdatering såsmåningom :)!

King kong bong..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback