Lördag.

Idag är det lördag. Skönt.
Steg upp först av alla i kollektivet imorse å kokade en kopp te å läste lite ur min bok. Kokade lite ägg å åt på en lingongrova med gravad lax :)! Bra start på dagen..

Gårdagskvällen va lite smått jobbig. Jag har inga pengar alls plus att jag försöker hålla min diet till max. Ska lyckas denna gång. Men främst av allt så har jag inte några pengar.
Det är inge kul. Hade trott jag skulle jobba denna helg. Men ska jobba nästa helg istället.
Så kommer vara tre vita helger för mig framöver nu. Känns bra. Har fått lite dåligt samvete för att det blivit fest varje helg. Man måste ju kunna hitta på roliga saker utan alkohol inblandat.

Men, vi gick ner på stan en sväng å kände atmosfären och det va riktigt jobbigt. Sjukt va bra uteliv det är i denna stad. Yberbra verkligen.

Jag saknar Myran å Sigge en hel del. Skulle varit mysigt tagit med sig Myran på en liten utflykt i skogen idag...
Men ska försöka övertala Stina å följa med på en tur i friska lufte :)!
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback