Lååångt där borta.. :(


Idag har varit den segaste dagen på Grilstad sen vi började. Har bara velat hem å tiden har gått grymt segt.

Stina har åkt hem till Hammarstrand å jag är såå avis på henne. Jag vill oxå hem. Men fattig som jag är å långt som jag har så kunde jag tyvärr inte åka hem ihelgen.. men ska boka in nått om en månad eller så.. :S
Känner verkligen att jag vill hem en helg å träffa familjen.

Det är ju det här med Trondheim. Jag älskar verkligen den här staden mer än någon annan stad som helst i världen...
Men, den är ca 80mil från Solskensgatan i Skellefteå.. Det är jobbigt. Mycket jobbigt.

En tågresa hem tar ca 13-15h.. kul. Nej.
Ja, ja. Inte ska jag deppa ihop.. hade bara varit mysigt vara hemma en helg..

Istället väntar en fullspäckad jobbhelg.. blir iallafall pengar så det är bra!
Nu ska ja lägga mig å sova några timmar. Innan jag ska börja på crash.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback