Jobbar Maja..

Jag jobbar så det står härliga till å rik blir ja förhoppninsvis :)!

Ser framemot nästa helg då min kära vän Sebbe kommer hit å hälsar på å Stina å Monica ska ha kalas :)!
Ska bli hur kul som helst faktiskt. Ser verkligen framemot det..
Skit att min mobil har gått sönder bara. Riktigt surt. Men, mamma är nog så snäll att hon skickar en som jag kan ha tills ja får lön å har råd köpa en ny.

Bjuder på en bild från gårdagens jobb på crash :)



Jag har planer på göra om min blogg.. så inom en snar framtid så kommer den va lite mer piffig :)!
Nu ska ja pyssla lite sen sängen!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Men vilket fint linne du har på dej!

Du hittar alltid så snygga kläder ja blir så avis, här finns ju bara tråkkläder! =P

Hoppas allt är bra! JObba på! =)

kramar!

2009-02-23 @ 09:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback