Glad idag..

Som sagt så ska jag ge min bror 1000kr om jag inte väger 54kg när jag träffar han nästa gång.
Så, nu bennemig så har jag gått in för det här fullt ut.
Här i kollektivet har jag, Stina och Evelina ritat upp ett diagram i köket som vi måste fylla i varje vecka (månda morron) som visar våran viktnedgång. Om vi inte går ner i vikt under veckan så ser alla vårat misslyckande och den som inte lyckats måste bjuda alla i kollektivet på middag.
Så det är stenhårt.
Jag kan glatt meddela att jag lyckades finnemang denna vecka och gick ner hela 2,2kg. Var dom kilorna har tagit vägen vet jag inte. Men, 54kg väger jag inte å det är en bit kvar så kommer hålla på några veckor till.
En utmaning. Men behövligt. Känns som om jag inte klarar det denna gång så kommer jag aldrig klara det..
Ikväll ska jag fira med en av mina favoriträtter...
Potatisbullar med bacon å lingonsylt. Mm m mmmm.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback