Arbete ger pengar :D!

Nu har snart ännu en arbetsvecka gått.. å tiden går så himla fort.
Tänkte bara redovisa mina dagar framöver..

Idag: Grilstad 07.00-15.00. Hem äta sova. Crash 22.00-03.00

Imorron Fredag: Grilstad 07.00-15.00. Hem äta sova, fixa sig. Crash 22.00-03.00

Lördag (Alla hjärtans dag) :(: Grilstad 07.00-15.00. Hem äta, sova, fixa sig. Förfest med Christian å hans vänner. Crash 23.00-03.00. Sen efterfest med Christian å hans vänner. 

Söndag: Sooooova hela dagen :D

Så kortfattat så ser jag framemot Söndag ganska mycket just nu. 
Så denna helg blir det bara å tjäna en massa massa pengar. Å det känns såååå bra :)!
Nu ska jag blunda i ett par timmar innan jag ska iväg på jobb :)!

Tjing tjong.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback