Så då var man ett år närmare 50.

Måste väl gratta mig själv på 24årsdagen.

Å tycker väl att det är småjobbigt bli äldre. Men, i hjärtat så är ja ändå 20år. Kommer vara det ett tag till.

Det är det som räknas. Tycker dock kanske inte att jag gjort så mycket under mina 24år. Som jag velat gjort. Men, flytten till Trondheim är väl ändå ett av dom bästa besluten jag har tagit i mitt liv. Bra jobbat Marielle.

Vänner för livet. jag är Starkare. å en massa massa kärlek.

Jag inser nog inte hur bra jag har det förrän ja börjar inse att jag ska härifrån om mindre än 10 dagar.



Inlove for real.
(en av sista bilderna på mig som 23åring, jag med gigantisk potion Amerikanska pannkakor)




Kommentarer
Postat av: Anna

GRATTIS idag! Hoppas att din dag har varit superbra! KRAMAR

2009-12-10 @ 18:43:39
URL: http://annabergstrom1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback