Med ett leende på läpparna..

Då var jag Tillbaka i Skellefte. En snabbvisit på ca 12h. Full rulle kan man säga att det är.

Sitter mitt i ett stort kaos. Pappa har flyttat till en mycket fin lägenhet där inte allt riktigt har kommit på plats. Inte är man tills så stor hjälp heller när man kommer hit med sitt kaos från Trondheim och bombar ner lägenheten ännu mera.

Känner en sådan grym stress över att hinna med så mycket som möjligt innan jag åker till Afrika den 7 januari.. gah ha!

Jag vill träffa så många som möjligt och hitta på så mycket kul som möjligt under de få dagar jag kommer ha i Sverige. Jag har lovat för mycket. Kommer inte hinna träffa alla jag vill tyvärr.

Men känner att jag tror att alla ni förstår det å vet att jag inte kan göra så mycket åt det. För hade jag önskat mig någonting i julklapp så var det just denna tid. Speciellt den till alla de goda vänner jag har som ja inte hinner med. Får ta igen det en dag när jag kanske är färdig med de mesta av mitt flängandet och tagit beslutet var jag ska bosätta mig några kommande år framöver.

Om 2h så åker vi mot Luleå och efter det mot Egypten där jag, lillebror och papsen ska fira våran jul vecka. Spännande se hur det kommer vara att tillbringa en vid vatten och värme och inte bland massa kyla och snö. Om julstämningen kommer finnas där är ju frågan.

Det har hänt mycket sen förra julen. Mycket man absolut inte trodde skulle ske också. Mycke skit som gjort mig ledsen. Känns ändå bra att spendera julen borta från det nu. Eftersom läget inte är samma som förra julen så tror jag att det blir minst sagt en perfekt julafton. Ska se till att jag får ligga på en botten och ta några simtag med lite firrar. Då skulle det nog bli bästa julklappen till mig själv ever.

Men, såhär mitt i allt mitt kaos, stress och stök. Så, har jag det största leendet på läpparna. Ja har det ganska bra jag. Egypten nu, Funäsdalen nyår, Stockholm å sen då Afrika.

Jag är en lycklig människa. Höööög på Livet, kan inte få nog. Kan hända det är sämre imorron. Men idag känner jag mig som världens lyckligaste person. Sååå då njuter jag av det.

Egypt och havet. Here we come.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback