idag är jag en mycket glad skit!

Idag fick vi ett mycket glädjande besked på jobbet. Vi kommer nämligen att få fortsätta jobba på Grilstad och dagsskiftet hela maj månad. :):)! Sååååå bra. Kändes så grymt trist att börja söka nytt jobb å speciellt nu i maj.

Helt helt heeeelt perfekt känns det och jag har varit meget glad heeele dan. Å det är våran älskade kollega Idar som har talat med cheferna om att han behövde oss en månad till. Och viljan gick igenom och nu är vi två mycket glada tjejer.

Tack Idar. Du är konge :)!

Har firat med en tur med Stina ner på stan där vi åt en big bite och kollade lite kläder. Sen har jag hunnit med en långpromenad med Kristin då hon visade mig en annan vinkel av Trondheim som var  lika vacker den :).

Jag älskar denna stad. Den som missat det :)



Vackra Kristin.


Nu har jag gått några mil idag så nu är mina ben rätt så trötta å behöver en massa sömn. Ska bli skönt. Natta.


Kommentarer
Postat av: kongen

det skulle bare mangle å ikke få jobbe med så flinke jenter.Nå har vi ihvertfall 1 måned på åfinne ut hvordan vi skal få det til videre.



hilsen eran toppingsjef

2009-04-22 @ 06:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback