tre dagar kvar.

Har alldeles precis kommit hem från Crash. Har jobbat där även denna kväll..
Var meningen jag skulle med på fotbollkamp idag Rosenborg hade hemmamatch. Kommer nog komma fler chanser. Har som sagt denna enorma utgift av bilnyckeln som jag måste jobba in. Så tar allt jobb jag kan få just nu.
 
Om tre dagar så påbörjar jag min resa hemmåt och kommer anlända till Skellefte på torsdas morron.
Ska bara ta det lugnt å inte göra alltför mycket. Men ta vara på den tid jag nu får hemma.

Jag har haft en tuff vecka å håller alla mina tummar nu att jag snart kommit till toppen av detta jätteberg jag verkar klättra upp för. Nångång kommer väl nerförsbacken?

Det tror jag iallafall.

Idag är en ny dag. Å ska väl kanske blunda i två timmar, sen blir det iväg å packa korv :)!

Natti natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback