solen ær min væn.

Solen skiner ute. Jag sitter hær inne på grilstad :(.
Ser  framemot mina timmar ledigt innan jobbet ikvæll på crash. Sola och kanske en pils på solsidan om det hinns med :)

Det ær sånnahær dagar man bara blir glad av att kolla ut genom fønstret. Man njuter varje minut man får vara utomhus.
Lycklig blir man. På alla sætt. Man slæpper allting. Ær bara glad :)!

Tænker gør jag dock en hel massa. Skola, jobb, lægenhet, vænner, sommar, kærlek?
Vad blir planerana før sommaren? Enda jag har bokat in helt ær att jag å Stina drar ivæg på bilsemester i Norgelandet. Datum inte spikat men det blir av.
Men, vill ju hinna træffa alla er dær hemma i Svea oxå. Nær, var, hur? Møtas upp någonstans? Kom hit vettja :)! Trondheim ær grymt på sommaren. Kærlek :)

Kommer nog jobba varannan helg i sommar så ska se till å boka in varje frihelg nu med en massa kul. Sugen på bestiga Galhøpiggen i sommar oxå? Få se. Sen skulle ett dyk sitta bra? Men kanske i Trondheimfjorden? Why not lixom? Skulle vara kul testa.

Sen ska denna sommar innehålla mesta møjliga fest å socialt umgænge med mina kæra vænner :)!
Såååååå.. fortsætt såhær solen å va min væn å lys varje dag! Så kan inte denna sommar misslyckas.

Familjen kommer hit i slutet på juni. Ska bli trevligt. Førsøka øvertala lillebror att flytta hit han oxå ;)!

Stina har åkt hem till Svea som sagt ihelgen. Så det blir en helg utan henne. Men, jag ska se till å ta å fixa allt jag har i huvudet.. rensa den. Den ær som sagt gooode full :)!

Sooooooool :)! Ut å njut alla ni som kan :)! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback