efter regn kommer solsken.


Sommaren har verkligen kommit till Trondheim idag och jag å Stina har tillbringat dagen ute tillsammans med den.

Jag är glad ida och har varit det hela veckan och håller alla mina tummar att jag kommer fortsätta vara det :)!
Livet blir så mycket roligare. 

Ikväll ska dom ha fest här i kollektivet, jag ska på jobb vilket svider endel då ja känner att jag oxå skulle vilja umgås lite.
Antonia och Viktoria två svenska tjejer som vi lärde känna i höst/vinter kom tillbaka till Trondheim igår så dom kommer hit ikväll. Men dom ska stanna här hela sommaren så det blir mycket trevligt det.

Iiiiiiiiiiiii... Glad :)!



Vi fick en liten kompis ida på solsidan :)!
Nu ska jag fixa till mig innan jobbet. Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback