Kan någon stoppa mig? Tack!

Var på byn idag. Skulle bara köpa foundation å hårspray. Men kom hem med en alltför dyr bubblejacke. Okej. den va grymt snygg. Å jag ångrar det inte. Men, det svider mycket i plånboken. Speciellt när ja köpt mig en peak för några veckor sedan. Hade ju velat bli lite rik under denna vistelse iallafall. Lite i vart fall. Imorron en ny dag. Kanske söka ett jobb då? Finns ett jobb ute som julnisse på ett köpcentra här. Kanske det ja ska satsa på? Varför inte egentligen?! Ja skulle nog sköta mig rätt bra. Ho ho ho..

Men som vi säger här -det kostar å ligga på topp! 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh vi ska verkligen hitta på något buskul då! =) Längtar!!

2008-11-20 @ 09:56:46
URL: http://j0hannaliidman.blogg.se/
Postat av: Anna

hejhej! tycker du ska satsa på julnisse=)skulle di vara riktit söt som=) hihi kram

2008-11-20 @ 11:41:16
URL: http://annabergstrom1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback