hockeykamp.

Tiden bara rullar iväg. En hel vecka har gått å vi har inte sökt ett enda jobb.
Så nu måste jag ta å bestämma hur jag ska göra.
Ska jag åka hem till Sverige till nästa år å sen komma tillbaka hit i januari?
Eller ska jag försöka hitta mig ett jobb i några veckor å sen åka hem över jul?
Hur som helst så vill jag verkligen hem till jul.Börjar sakna dom hemma en hel del.

Ja, vi var på hockeykamp idag. Kul. Går inte riktigt jämföra med en Skellefte AIK match. Men vad kan det? 
Men alltid kul kolla hockey å var en hop me trogna supportrar som hejjade på rejalt. Så det va rätt kul. 
Matchen slutade 12-2. Hejja Rosenborg. 

Så, det är lördag. Min zebra klänning hänger på tork nere i källarn å jag ska nog dit å hjälpa den på traven så den hinner bli torr till kvällens bravader..


 På återseende.. tjing
  

Kommentarer
Postat av: Jessica Persika

Dina nya jackor är nog värd priset och din zebra klänning hoppas jag på att vi får se till Jul, as grym :)

2008-11-23 @ 04:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback