åka pulka i en trappa onykter, kan de sluta bra de?

Hade en väääääldigt trevlig kväll igår tillsammans med folk som ja tycker mycket om.
Började med en del kortspel och vindrickande hemma här på Haraldbothnersvei.
Sen drog vi som alltid ner på vårt favorit förferre ställe Cirkus Bar. Billig öl å riktigt bra musik. (jag dricker faktikst öl nu). Har insett att det är för dyrt leva på drinkar ute på krogen..

Sen blev de såklart Crash! Där vi hänger varje helg. Klockrent uteställe med bra folk. Allt var i sin ordning här...

Sen, på nått vis tog vi oss på nachspiel i någon sportsbutik här..
Å där på nått vis så skulle vi åka pulka i en brant trappa.. Varför lixom?. Det slutade väl inte lyckligt på något vis.
Stina är halvt invalid å jag har värk i hela kroppen och kan knappt röra handen! Men vi är nog lite smått galen. Film på dessa dumheter finns på min sida på facebook. Bör ses :)!

Vägen hem igår var oxå en upplevelse. Blev några kullerbyttor å snetramp.. vi bor nämligen längst upp på ett berg här. Å det va rätt halt å slaskigt! Å jag me mina finskor..

Här kommer lite bilder från gårdagen..


Kommentarer
Postat av: HAAAAAANNA

Alltså den där zebraklänningen är jätte fin! Vars har du köpt den? :) Kram

2008-11-24 @ 09:08:41
Postat av: Marielle

ett ställe som heter Urban.. men den finns på Carlings oxå. Jo den är rätt fin :) Är som nöjd med den! Aaaaaa.. Hanna. Jag kommer ju snart hem!!! Ska bli hur kul som helst! :) :) :) :)!!!!

2008-11-24 @ 11:05:09
URL: http://maelle.blogg.se/
Postat av: johanna!

Snygging där, du der ut att haft rätt så kul själv! =) Vi hade det jättebra i alla fall =)



Åh vad kul, saknar dig så mycket! Hur länge ´blir du hemma?

2008-11-25 @ 09:04:02
URL: http://j0hannaliidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback