Vilken märklig känsla...


Skrev värsta djupa å bra inlägget.. men det försvann!

Sitter ialllafall på tåget mot Skellefteå nu. Känns inte bra.
Kommer ta tag i ett djupt inlägg sen igen. Men mitt internet börjar ta slut på tåget.

Hade inte förstått att jag lämnar Norgeland förrän i morse när vi åkte ner mot tåget. FIck verkligen kämpa emot tårarna. Men när jag kramade Stina Hej då kunde jag inte hålla emot. Å sen när ja kom in på tåget börja tänka så kom det bara mer. Fy, vad jobbigt. Jag kommer inte vakna imorron med Stina bredvid mig. Å när ska jag få träffa filuren Gustaf nästa gång? Knas.

Kommer iallafall till Skellefte tie ikväll.. så då blir det mys med Myran å Sigge. Sen träffa Hanna imorron å gå lite på stan. Ska bli trevligt iallafall..
Men, det känns mycket märkligt och fel åka iväg från Trondheim. Har tillbringat 3 1/2 månad där nu å tiden har bara runnit iväg. Har haft så ooootroligt kul å roligt. Å har varkligen inte sparat ett korvöre å även kommer jag hem och känner mig rik?. Hejja Norge :)!

Men, kommer tillbaka till Trondheim nästa år å då blir det nya tag å vi ska ha lika kul då. Du å ja Stina, Du å ja :)!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback