Var är mina pengar?

Typiskt! Det har blivit något fel för jag har inte fått min lön som skulle kommit ihelgen!
Jag som ska åka hem imorron och hade velat föra över pengarna till mitt konto i Sverige. Men eftersom det inte finns några pengar att föra över så vet jag inte hur jag ska göra?! Blir upp tidigt imorron iallafall.
Håller på städa å packa å imorron blir det ännu mera städning och packning!

Sista natten nu och det känns riktigt trist. Samtidigt som det ska bli himla roligt komma hem :)!

Blev ingen tur ner på byn idag. Istället åkte vi upp i Tyholt tornet och drack en kopp varm choklad.


Så om allt löser sig med pengarna så kommer jag vara i Sverige imorron! Och i Skellefte på Tisdag!

Så Hanna! Boka in mig i ditt schema på tisdagen :)!

Natti natt natt nu..

Kommentarer
Postat av: HANNA

You know it bruden!

Jag har saknat dej! =)

Ses på tisdag! KRAM

2008-12-01 @ 11:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback