Umeå för helgen..

Hade ställt väckarn på 8.00 imorse. Steg upp där vid 10.00. Jag som hade tänkte ut en sväng på schtaaaan!

Imorse kom mamma in å ville jag skulle laga en jacka åt henne..
Så jag lagade den.. jag förstår verkligen inte varför jag slutat sy? Var verkligen evigheter sedan. Jag som verkligen älskar å sy? Så, Symaskinen SKA med till Trondheim efter jul. Måste ta upp det här igen. Älskar ju verkligen å sy! Så, kanske designer nästa? Skulle vara grymt kul iallafall.. få nått annat å pyssla med än datorn iallafall :P!

Iallafall så blir det Ume ihelgen för mig.. ska bli kul som attan. Åker till Jessica ikväll å då blir det såklart å se idol å hejja fram Kevin :)! Såklart!

Sen imorron ska jag få träffa Ulle. Min älskade Ulle.. såååå länge sen vi sågs. Sen hoppas jag oxå på att Stina kommer till Umeå!!!!   

Ja å Emsan var på Hockey igår. Alltid lika grymt se en match där. Men de va rätt lite folk men dom vann å det va väldigt välbehövligt!

Go Kevin ikväll nu!

Nej nu ska ja snygga till mig å sen ta å åka iväg till Ume!
Ka Tjing..



Kommentarer
Postat av: Stintan

Jaaa ta med symaskinen till Trondheim :) Det blir kul! Å duuu... alltså... jag saknar Trondheim!! Jag vill att det ska bli Januari på studs! Känns som om jag går å väntar hela dagarna bara. Får se om jag orkar mig upp till ume imorgon nudå, förmodligen inte, men men... :)

2008-12-12 @ 17:31:02
URL: http://kalaskula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback