Tiden har gått fort.

Åkte tillbaka till Sverige i början av december å nu har jag snart varit här i en hel månad.
Tiden har bara runnit iväg å känns verkligen inte som om att jag har varit här så länge. Vilket är riktigt bra.

Har verkligen börjat se framemot få åka tillbaka till Trondheim och Stina och våran nya lägenhet mitt i stan :)!
Den här gången ska jag försöka å spara lite mer pengar.. eller, va lite mer ekonomisk. Tänkta lite före jag spenderar.
 
I lördas va he fest som vanligt å gårdagen va rätt tung. Men min kära vän Adam bjöd mig först på midda å sen på bio. Hur shyrre är inte det. Vi såg Australia och den kan jag varmt rekomendera.

Idag kommer mina småkusiner hit som jag inte har träffat på typ 2år.. ska bli riktigt kul träffa dom!

Planen för dagen är att bestämma vad jag ska hitta på på nyår!


Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback