Juldan å rea.

Juldagen spenderade jag i Arvidsjaur med partaj. Är de en da om åre man måste ut i Arvidsjaur så är he då. Ååå.. det var hur kul som helst. Tråkigt bara att tiden går så fort när man har så kul :)! Även om kvälln avslutades lite småtråkigt så va de en riktigt bra utgång! Roligaste är nog att man träffar folk som man inte träffat på gooode tage så de är alltid trevligt!

Sen så är min kamera inne på sista racet nu. Spillde cider över hela lincen.. så den är som förstörd. Tråkigt läge.


Fina tjejor de hära. Å såklart så va ja tvungen ha min zebraklänning. För jag Älskar den.
Sen har jag lovat fest ikväll oxå. Men, är inte sugen. Men ja vet ju hur man taggar till. Så, få se till å gö de nu!

Ja känn mig som stressad som tusan alltså. Vet inte varför. Hur som så har jag å Stina fått in 3 personer som ska flytta in hos oss nu i januari. En norsk kille å ett svenskt par från Lule. Å de känns så skönt å bra å alla dom verkar supernice.
Så ska bli kul få några nya att bekanta sig med när man kommer tillbaka dit.

Nej, nu ska ja hoppa in i duschen å sen börja göra mig redo för partajet ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback