igår trodde ja jag andades för sista gången..

Kände mig lite extra fin igår när jag började min promenad till stan. MIna nya leggins å dom nya adidas pjuckorna var på. Halt som tusan är he här nu.. så när ja gick, gled, smög efter vägarna här.. Så ringde mobilen.. Ja, de va Ica som funderade om ja kunde jobba i charken. Folk va sjuk å varför inte lixom? Skulle ju bara handla klart mina sista julklappar..
Så, jag jobbade i mina leggings å hade en väldigt trevlig jobbdag igår.. kul träffa folken där å vara besök i några dagar.
Blev redan inbokad för jobb på månda å sen julafton! Jobba ju förra julafton oxå så ska faktikst bli kul sitta i kassan då :)!

okej, alla som inte vet så är ja ju mest mörkrädd i heeela skellefte.. å så om sagt så bor ju mor å far väldigt långt från stan å måååånga mörka stigar för att ta sig hem på kvällar/nätter.
Så därför ser ja till å aldrig utsätta mig för det. Men, igår var ja för snål å tänkte vad kan hända egentligen?
 Ja å Adam va på bio å såg Twilight once again igår. I LOVE IT! Den slutade väl sådär 23.30..
Sen skulle ja ta mig heeela vägen hem då. Snäll som Adam är så fick ju låna hans cykel å då skulle det ju iallafall gå lite snabbare å om något monster skulle dyka upp så är det ju bara trampa tänkte ja.
Börja ju bra, tills ja kom till skogen å alla gångstigar så märker jag att typ var 5e!!!!!!!!!!!! lyckstolpe lyser. Tänkte det här är inte sant. Men, hård som ja är så cykla ja ändå på ändå utan å se någontind.. Men tro mig. Det gick först och främst inte cykla. Ja bara spann..
Kom hem med blodsmak i munnen å storgrät. Ja va helt livrädd ärligt!!!! Jag trodde jag skulle dö! Nu överlevde jag å jag lovar iallafall att jag kommer ta taxi hem hädanefter. Lätt värt dom 150kr det kostar. Hemskt bygga upp sin egen skräckfilm sådär. Usch.

Här kommer lite bilder från förra helgen :) 






Ikväll ska ja va me älskade Hanna å vi ska till hennes kompis Jessica så de ska bli kul!
Sen blir det Pite imorron till Anna å där är även Jessica. Ska bli sykt kul iallafall.

Ses. Kram
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback