host host..

Va snorig hela förra veckan men bara såhär smått som man kan vara utan att he gö så mycke.
Sa till pappa i måndas att jag nog klarade mig eftersom ja va helt snorfri i måndas. Å ida bara forsar det å host host.. blää!
Om ja bara fick ha en normal röst å det inte skulle rinna snor heeela tiden. jaja. Hoppas ja kryar på mig snart!

Igår va ja å Emilia på bio. Såg Twilight!
Grät i bilen hela vägen hem å kom några skvättar i salongen oxå. 


När ska jag hitta min vampyr? True love.
 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag vet precis vad du menar.

Jag vill också hitta mej en vampyr.

Tobbe duger liksom inte längre efter man sett den filmen =)

2008-12-18 @ 08:37:26
URL: http://hannaguldfisk.blogg.se/
Postat av: Magda

Jag håller oxå med =P Peter duger inte längre för mig heller. Just nu lyssnar jag på filmmusiken och ska sätta mig ner och läsa bok nr:3 =P

2008-12-22 @ 17:07:36
URL: http://enmagda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback