Gott nytt år alla vänner.

2008.
Det här året började rätt så kast. Tråkigheter på killfronten vilket nästan tog död på mig däretag. Samtidigt som jag inte riktigt kände mig bekväm i att vara bosatt i Skellefte. Långt från dom jag spenderat mitt liv tillsammans med. Dom som alltid varit nära och alltid funnits där för mig. Inget eget ställe att bo på. Allt var som splittrat å jag var splittrad. Å jag som tagit hand om mig själv å i stort sett klarat mig själv sen jag var 16år.. skulle helt plötsligt flytta hem till mamma å pappa igen. Ta hänsyn. Allt blev för mycket på samma gång..
 
Sen bestämde jag mig i mitten av sommaren att jag var tvungen komma bort från Sverige ett tag. Ta en paus lixon från allting. Kändes som allt hände. Ingen posetiv energi alls hade jag runtomkring mig. Som tur så fick jag då jobb på chokladfabriken i Trondheim tillsammans med min nu bästaste vän Stina. Har bara levt livet. Festat varje helg.. ibland lite till oxå. Sen är väl shopping bland det bästa jag vet, å det har jag gjort så det räcker och blir över. Träffat människor som jag gått ihop med riktigt bra och trivts har jag gjort. Mått bra helt enkelt. Fick en rejäl omställning från livet jag levde i Skellefte. Allting gick bra å har mått så bra :)!

En månad har jag nu spenderat i Sverige å det har varit välbehövligt. Har umgåtts med mina fantastiska vänner som bor lite här å där, fått tid med familjen å bara tagit det lugnt..

Så, mitt 2008 har varit mycket lärorikt på många sätt. Och det kunde inte få ett bättre slut.
Idag ska jag förmodligen bara suga in vad det sista året har att ge och ser glatt framemot år 2009. Med mycket glädje. Men huvudsaken är att jag ska må bra och ta hand om mig själv nu. Ingen press.

Bara ta hand om mig själv och göra allt som jag känner för att göra. Umgås med bra människor och se till att göra 2009 till det bästa året i mitt liv :D!

Men med lite tårar i ögonen så vill jag verkligen tacka alla fina vänner jag verkligen har. Alla som bryr sig om mig å som jag verkligen vet alltid finns. Även om vi inte träffas ofta så kommer vi alltid vara lika bra vänner. Alltid.

GOTT NYTT ÅR på er!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack detsamma gumman! GOTT NYTT ÅR!!! =)

2009-01-01 @ 13:56:41
URL: http://j0hannaliidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback