Glögg å pepparkakor..

Nu är jag i Skellefteå.
Fick  ett varmt välkomnande hem igår kväll.. mamma dukade upp mycke gott (lussebullar, köttbullar å röbetsallad :))
Sen Fick jag nog en miljon pussar av Sigge å Myran.
Sjukt att jag inte träffat dom på hur länge som helst men dom minns mig mycket väl.

Så somnade gott med Myran vid min sida inatt!
Dagen har tillbringats med min älskade vän Hanna ute på lite shopping. (blev en kappa å ett par stövlar)! Både på rea så är nöjd med de köpen. Hanna gör mig verkligen glad så va riktigt mysigt träffa henne igen!

Sen har jag varit upp på arbetsförmedlingen å det tog ju sin tid.. hunnit varit förbi lillebror å Emma i deras fina lägenhet å studerat å suttit i min underbara soffa som dom lånar av mig.
När jag ser den känner jag bara för att skaffa mig ett eget hem igen.. på rikt lixom. Men, det får bli nästa höst :)!

Sen idag när jag gick med mina påsar på stan å så så måste jag erkänna att det är en väldigt tråkig stad det här.
Kanske för att jag befunnit mig i Trondheim.. men Skellefte är en väldigt tråkig stad. Skulle vilja fixa till den en hel del.

Men det bästa med dagen är att Stina har fixat en lägenhet åt oss i Trondheim i januari. Å det känns verkligen hur bra som helst. HUR BRA SOM HELST! Så nu har vi ett hem när vi kommer tillbaka i januari.

Det är en del av mig som saknas här å känns riktigt märkligt! Men ska  hitta på massa saker som sagt så tiden går fort till januari. Ikväll ska jag å mamsen å papsen mysa med glögg å pepparkakor :)!

Imorron ska jag fixa allt med facket å akassan. Känns tungt. Men kommer bli en del pengar så måste typ det.

Massa kramar


Kommentarer
Postat av: Ferhat

Kan du gå in på min blogg och svara på frågan om vilken hörlura jag ska köpa plz? Behöver faktiskt hjälp IDAG :D.

Http://Ferhat.blogg.se/

2008-12-03 @ 20:29:52
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åg vad kul att du är hemma! :) I helgen far ju jag bort med krille till umeå, men vi måste verkligen hitta på något allihopa! Vi har pratat om nästa helg,vad gör du då? kraam på dig!

2008-12-03 @ 23:06:59
URL: http://j0hannaliidman.blogg.se/
Postat av: Stina

Men vaa!! Lussebullar. Jag är så avundsjuuuk!!! Saknar dig också :):) Här är så ensamt och trist om kvällarna :( Men snaaart ses vi igen :D Du får kose deg i Skellefte med familj å vänner tills vi ses!

2008-12-03 @ 23:57:17
URL: http://kalaskula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback