Det nya året börjar närma sig..

Nyårsafton kommer att tillbringas tillsammans med Hanna och Malin med respektive.
Vi ska äta gott, spela spel å mysa in det nya året. Tror detta kommer att bli kalasbra :)!

Klev sakta men säkert just upp ur sängen. Tre missade samtal från Ica? Kan tänka mig dom vill att jag ska jobba idag. Är rätt trött så får ta å ringa dom senare idag.

Spenderade natten ute på luffen på stan med Sebbe å Erik.. rätt så trevligt! Kan hända det kommer en bild från det i norran imorron :P!

Har börjat fundera ut mina nyårslöften. Men är inte alltför säker än.
Men två stycken bra har jag som jag ska hålla oxå.

1. Säg nej å sluta va så snäll. (vilket är ett rätt så stort problem jag har).
2. Gå ner till 53kg. Mycke julmat nu, å ja känn att det är dags bli slank igen :)

Sen, funderar jag på att gå på stan å köpa mig en ny nyårsklänning! Dum som ja är så använde jag ju min i lördas. Tänkte lixom att det inte skulle bli nå nyårsfirande för mig. Men, ack så fel ja hade. Å känns som dumt ha den två helger irad. Skulle behöva den där promenaden till stan oxå känner jag!

På återseende. Hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback