Arvidsjaur..

Har just kommit tillbaka efter en myshelg i Arvidsjaur hos Jessica å Emil i deras hus.
Förargligt att jag inte varit å hälsat på de tidigare. Men bättre sent än aldrig.
Planen var ju en nykter helg.. men den slutade inte så.
Hur som helst så var det riktigt trevligt å Välbehövlig. Jessica är bra å vi är rätt lika i mycket så hon har alltid bra med råd å tips :)! Me like.

Annars är Arvidsjaur sig likt på alla sätt. Å det har ju sin charm de oxå :)!

Back in Skellefte då. Imorron ska jag träffa min bästa Hanna å blir väl kanske stan? Eller nått annat myspys. 
Ska även lyckas ta mig upp på Ica å skaffa arbetsgivarintyg å fixa andra papper? Kanske även skriva ett bra personligt brev å kanske börja söka nå jobb till nästa år?

Å förlåt alla att jag inte svarar när ni ringer. Har haft telefonen på off ett tag. Ska skärpa mig. Lovar det!

Sötaste Bobbo..


Australiens snyggingar 2006 :)


Å mitt Arvidsjaur besök avslutades med tårta å paket hos mormor å morfar :)!

Snart Anländer Stina till Sverige å då har vi en massa mycket å prata om! Call me :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback